Co takhle se projet v drift speciálu BMW M3 E92?

Už jste slyšeli o neskutečném výtvoru od BMW Vrakoviště Chotětov? Že ne? A co si takhle jízdu v téhle nezkrotné bestii vyzkoušet na vlastní kůži? Drift speciál BMW M3 e 92 je spojením nadčasového auta BMW M3 s motorem o síle 850 BHP.

BMW model E 90

BMW model E 90 se vyrábí od roku 2005. Největší zásluhu na tomto autě má známý český designer Jakub Kvaček. Každá karosářská varianta dostala svůj kód: E90 je sedan, E91 kombi, E92 kupé a E93 kabriolet. Samozřejmostí je možnost pohonu všech kol X-Drive.

Pokud máte zájem se v extrémně upraveném BMW v barvách BMW Chotětov projet, neváhejte se zapojit do soutěže. Pro všechny fanoušky vozů BMW se jedná o exkluzivní příležitost, díky níž se mohou projet v driftovém speciálu BMW M3 E92 s obrovskou silou 850 BHP. Můžete tak zažít neopakovatelný adrenalinový zážitek, nebo vyhrát originální tričko BMW Chotětov.

Jak se do soutěže zapojit?

Stačí jen vyfotit originální fotku, dle instrukcí na webu BMW CHOTĚTOV ji odeslat do soutěže. Pak jen počkat na schválení a zveřejnění v soutěžním fotoalbu a získat co nejvíce „lajků“ pro svou fotografii na sociální síti FACEBOOK.

Soutěž právě probíhá, uzávěrka je 17.4.2015. Chcete-li zažít 850 koní na vlastní kůži, neváhejte zaslat soutěžní fotografii. Šanci na výhru máte stejnou, jako všichni ostatní.

Historie BMW M3

BMW M3, tedy nejrychlejší verze BMW trojkové řady existuje již skoro 30 let. V srpnu 1985 se poprvé dostaly na veřejnost informace o tom, že se takové vozidlo chystá.

Čísla o výkonech byla na tehdejší dobu ohromující – výkon 200 koňských sil, nejvyšší rychlost 230 km / ha zrychlení z klidu na 100 km / h během 6,7 sekundy.

Projekt M3 dostal zelenou po skončení výroby supersportu M1 s motorem uprostřed. Dlouho se vedly diskuse o vhodném motoru. Nakonec padla volba na čtyřválec, který je v porovnání se šestiválcem lehčí a současně jeho kratší kliková hřídel je tužší a vhodnější pro vysoké otáčky. Motor byl připraven až na 10 000 min-1, což ho předurčilo pro budoucí závodní použití. Původem sériový blok s objemem 2,0 litru byl zvětšen na 2,3 litru a došlo k použití čtyřventilové techniky.

Původní BMW M3 bylo navrženo jako homologační automobil pro závody produkčních vozů (skupiny A.) Bylo proto potřeba vyrobit během jednoho roku 5000 kusů. BMW se u tohoto vozu rozhodlo jít trochu jinou cestou, než bylo obvyklé. Zcela specifický byl proto nejen motor, ale i aerodynamika a podvozek. Charakteristické jsou například vypouklé blatníky, které bez problémů pojmou velké závodní kola, nově řešená je také celá zadní část s širším C sloupkem a více skloněným zadním sklem zlepšujícím aerodynamiku.

Závodní verze BMW M3 hned začala sbírat kvanta úspěchů. Auto vyhrálo nejen titul mistra světa cestovních vozů, ale také evropský titul a rovněž první místo v německých mistrovství cestovních vozů. Celkem BMW M3 první generace zaznamenalo více než 1100 nejrůznějších vítěžství na okruzích, ale i na rychlostních zkouškách rally.

Tak neváhejte už ani minutu a běžte vyfotit svoje „bávo“. Výhra stojí za to!

Text: Redakce

Galerie