Jako třešnička na dortu působí nejsilnější verze domácí automobilky Škoda. Po té, co byly představeny běžné varianty s novou tváří přišla ta nejrychlejší teprve nedávno. Přestože jsme vám už přinesli řadu informací, na snímky nebyla automobilka příliš štědrá. Dnešní fotogalerie by to ovšem měla do jisté míry změnit.
Vydáno: 20.5.2009
Faceliftovou Škodu Octavii jsme už také podrobili redakčnímu testu. Novinka v podobě verze RS neskrývá kromě změny designu mnoho novinek. Pod kapotou zůstávají dva dvoulitrové motory (TSI a TDI) o výkonu 200 k, respektive 170 koní v případě vznětového agregátu.
Nové “eresko“ je o něco lehčí a vybaveno bude šestistupňovou automatickou převodovkou DSG nebo klasickou manuální převodovkou.
V případě terénní verze Scout se jedná o třetího do party. Na rozdíl od Fabie Scout a Roomsteru Scout disponuje Octavia (coby nejvyšší z řady) kromě nějakých těch ochranných plastů také pohonem všech kol. Pod kapotou je zážehový motor 1.8 TSI o výkonu 160 koní nebo naftový dvoulitr o výkonu 130 k.
Text: Redakce
Foto: Škoda Auto