
Vydáno: 27.5.2009
Samozřejmě že nešlo vzít jen tak Kachnu a posadit jí do přídě obrovský motor. Auto dostalo nový podvozek, řádně tuhý, úpravu všeho do moderní podoby, co bylo možné, zbrusu nový interiér, který má s Citroënem 2CV pramálo společného a hlavně nákladní prostor.
Mohutné nasávací otvory po stranách už prozrazují, co spatříte, když zvednete víko zavazadelníku. Leží tam uložený královský motor z Ferrari F355. Nevíme, jakých rychlostních parametrů dosahuje u Nimiku, ale v originále dokázal tento 3,5litrový V8 poslat F355 na stovku za 4,7 sekundy.
Na kolik tahle taškařice přišla? Podle firemního zdroje celý projekt stál 180 tisíc eur, tedy něco málo přes 4,8 milionu korun. To dělá z této Kachny nejdražší Citroën 2CV na světě. Pochybujeme ale, že by se ho firma v blízké budoucnosti chtěla zbavit. Funguje jako skvělá reklama. No schválně, poslechněte si ten zvuk!
Text: Redakce
Foto: Nimik