Soutěž o výzdobu Smartu má své výsledky. Sešlo se 50 tisíc návrhů

Značka Smart to má na trhu čím dál tím těžší, protože se o její místo začaly ucházet stylovky jako Fiat 500 nebo Toyota iQ. Proto se ji mateřský koncern Daimler AG snaží všelijak podpořit. Jedním z celkem dobrých kroků byla letošní soutěž nazvaná „Style your Smart“.

Vydáno: 9.3.2010 

Pravidla byla jednoduchá. Na speciálních internetových stránkách mohli soutěžící vyzdobit svůj vlastní Smart ForTwo. A zájem byl obrovský. Do boje o první místo se zapojilo 50 tisíc návrhů z více než 100 zemí světa. Přitom hlavní cena nebyla zas až tak extrémně velká: 1500 eur (39 tisíc korun). Tu si odnesl Tamir Shefer z izraelského města Jaffa (na obrázku).

„Vítězný návrh kombinuje radost ze života a lidskost s duchem města. Vše ve svěžím a graficky přesvědčivém způsobu. Ukazuje, že lidé a auta patří k sobě,“ píše se o vítězi na webu. Také další dva soutěžící si odnesli peněžité výhry. Daimler uvolnil celkem 5000 eur, tedy asi 130 tisíc korun. Za to získala 50 tisíc návrhů, se kterými může dál pracovat. Dobrý nápad.

Text: Redakce
Foto: Smart

Galerie