Peugeot přichystal facelift pro model 207

Současná generace modelu 207 figuruje na trhu od roku 2006, kdy nahradila svého o číslo menšího předchůdce. Ten se ovšem letos vrátil ve své modernizované podobě, a tak bylo potřeba osvěžit i nejmladší generaci tak, aby se tyto dva automobily od sebe patřičně odlišily. Nová verze má být lepší, interiér luxusnější a měla by zlákat ještě více zákazníků.


Vydáno: 1.7.2009

Asi nejvýraznější změnou po stránce designu je nová přední část. Tuto novinku najdeme u všech verzí, zadní svítilny obsahující LED-diody se týkají verzí hatchback a kupé-kabriolet. Nový je přední nárazník a jiné je také umístění mlhových světel. Vše je směřováno tak, aby byl výsledek blízký většímu sourozenci, tedy modelu 308. Na karoserii najdeme více barevných dílů a chromovaných prvků.

Do interiéru se nastěhovaly nové materiály, a to ať už se bavíme o potahu sedadel nebo palubní desce. Vše má vypadat daleko lépe než tomu bylo u předchozí generace. Přepracován byl také přístrojový štít. Zde se tvůrci údajně inspirovali motocykly.

Facelift přinesl mimo jiné funkci Gear Shift Indicator. Tento pomocník bude napovídat, kdy je vhodné přeřadit a dodáván bude coby základní výbava k manuální převodovce. Další “vychytávkou“ je možnost zavřít všechna okna pomocí dálkového ovladače centrálního zamykání. Stačí dlouze stisknout příslušné tlačítko.

Novinka se bude na českém trhu nabízet ve čtyřech úrovních výbavy: URBAN, ACTIV, PREMIUM a GT. Nejlevnější třídveřový hatchback stojí 254 900 Kč. V základní výbavě nechybí bezpečnostní asistenti typu ABS, rozdělovač brzdných sil nebo podpora brždění v kritických situacích. Za příplatek lze získat komunikační systém WIP (rádio s cd, mp3, bluetooth, USB vstup atd.), stejný systém doplněný ještě dále o navigaci a obrazovku velikosti 7“.

Nabídka benzinových motorů začíná na objemu 1,4 l, následují jednotky s přídomkem VTi (1.4 a 1.6) a nejsilnějším je dobře známý agregát 1.6 THP. Zájemci o dieselové provedení mohou vybírat z motorů 1.4 HDi a dvou výkonových verzí 1.6 HDi (90 a 110 koní).

 

Text: Redakce
Foto: Peugeot

Galerie